Nog maar een paar uur..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu Nog maar een paar uur..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar uur.....

Door: Ilse van Paasschen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Alle spullen, die ik heel netjes had klaar gelegd om in mijn tas en koffer te stoppen, en waarvan ik dacht dat het allemaal heeeeel erg makkelijk zou passen, want het zag er helemaal niet veel uit, zitten nu, met enorm veel pijn en moeite, in mijn tas en koffer.
10 kilo teveel!!!! dus ben nu aan het nadenken wat ik eruit moet halen en in mijn handbage moet stoppen of na moeten laten sturen. Dilemma :-s

Morgen is het echt 5 september. Ik heb gister echt een fantastische afscheidfeestje gehad. Ben vreselijk verwend door iedereen. Dankjulliewel nogmaals.

Als jullie nu ook allemaal skype installeren dan kan ik ook gezellig kletsen met jullie. Het is heel simpel gewoon naar http://www.skype.nl gaan en dan wijst het zichzelf. Mijn naam is ilseleonoor dus aan elkaar geschreven.
Mijn echte adres (voor brieven enzo ;-) ) komt later nog wel, maar de straat is in ieder geval -----------.

Ok jullie horen nog van me!

dikke kus ilse

  • 06 September 2006 - 17:48

    Pamela:

    He meisie,
    Ik hoop dat je goed bent aangekomen. Mijn paps en mams zijn ook weer in het land. Hadden drie en half uur vertraging, ik hoop dat dat bij jou niet het geval was. Nou ik hoor het wel.
    kussie

  • 04 September 2006 - 21:13

    Merel:

    Schietbaanweg? Oe, spannend! Goede reis, meis! Doe voorzichtig & veel liefs.

  • 04 September 2006 - 21:18

    Vanessa:

    he ilse, spannend hoor allemaal! kreeg je berichtje dat je hier te volgen bent...!
    heel veel plezier en een goede vlucht morgen!

  • 05 September 2006 - 09:21

    Sonia:

    Hey meis

    Hele goede reis! en vergeet vooral niet te genieten van je avontuur dat vanaf Schiphol al begint!

    Dikke kus

  • 05 September 2006 - 11:19

    Lesja:

    He beeps,
    Net nog volop zwaaiend op schiphol & nu in het vliegtuig....hoog in de lucht, vliegend over alles en iedereen heen! Hoop dat je een fijn plekje hebt, leuke films, lieve stewards....
    en alvast n goed welkom in Suriname! Liefs Les

  • 05 September 2006 - 21:54

    Sanne:

    Paste het niet in je koffer?! Ik dacht dat je genoeg zou hebben aan die ene grote tas. Zijn we toch echt vrouwen, we hebben weinig gevoel voor dit soort dingen. Laat je nog weten hoe het verder af gelopen is met de spullen die je thuis moest laten of die je misschien toch hebt na laten sturen en ik ben ook wel nieuwsgierig hoe je aankomst was, hoe je kamer eruit ziet enz.
    kus

  • 06 September 2006 - 01:26

    Paul:

    ik zei om 0.00u tegen gerard in de bus 43 richting centraal station "volgens mij zit ilse nu ff lekker bij te komen in haar huisje." je avontuur is begonnen....

    liefs paul

  • 06 September 2006 - 11:23

    Floor:

    hi lieve Ilse,
    al aangekomen?
    Ben benieuwd naar je eerste verslag. Veel plezier.
    kus Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Suriname

....

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2007

Aan alle leuke dingen komt een eind....

12 Februari 2007

quiquiba laten zetten!

30 Januari 2007

Fawaka?!

25 Januari 2007

Deel 3 Tijd met mijn papa

23 Januari 2007

Deel 2 Tijd met mijn Papa
Ilse

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 29456

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 18 Februari 2013

Azië en Oceanië

06 September 2006 - 28 Februari 2007

Suriname

24 Juni 2010 - 30 November -0001

Clipper Stad Amsterdam

Landen bezocht: