Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ilse van Paasschen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

18 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey iedereen!

Hierbij mijn site die ik tijdens mijn verblijf in suriname heel goed ;-) ga bijhouden.
Al mijn belevenissen zullen jullie te lezen krijgen....
Ben nu nog druk met de laatste voorbereidingen, maandag laatste prik gekregen, helemaal niet ziek van geworden errug fijn. visum,ticket,identiteitskaart zijn in de pocket. Zelfs mijn tandarts nog even gedag gezegd.
Het komt nu allemaal wel echt dichtbij heb er heel veel zin in maar word ook wel een beetje zenuwachtig.
Dinsdag 5 september gaat het avontuur beginnen, 1215 uur ga ik de lucht in.

veel kussen van mij

  • 23 Augustus 2006 - 11:56

    Rick:

    Ah gelukt!
    ik zet een wijntje of biertje koud!!
    Succes met de voorbereidingen
    groetjes Rick

  • 23 Augustus 2006 - 09:29

    Sonia:

    Hey Ilse
    Helemaal geweldig dat je nu bijna weg gaat! Jammer genoeg lopen we elkaar nu WEEER mis want ik kom pas de 10e terug! Ik weet zeker dat je het geweldig zult krijgen! Ik zal al je berichten lezen en af en toe een note plaatsen.
    Goede reis! En geniet er van want voor je weet is het voorbij!

    Dikke kus Sonia

  • 31 Augustus 2006 - 13:18

    Paul:

    ik heb het gisteravond al gedaan, maar ik doe het gewoon nog een keer. bijdeze wens ik je heel veel succes en dat je het onwijs naar je zin hebt. ik heb me moeder al ingelicht dat je suriname gaat en ze kent het tehuis waar je gaat helpen. het kan zelfs mischien zo zijn dat je der tegen komt want ze werkt achter de douane van schiphol...wie weet. maar we houden contact en ik lees graag over je avonturen die je allemaal gaat beleven in suriname. klein adviesje voor als je daar bent: solanga ede no fadon a sa weri ati. blz 74 van je wijsheden boekje. hoitjess paul

  • 03 September 2006 - 19:08

    Joke Bik:

    heel veel succes de komende maanden!

  • 04 September 2006 - 10:30

    Ilse:

    Fa Waka!
    Ik wil je kort voor vertrek nog even een goede reis wensen. Veel plezier in het tehuis en doe iedereen de groeten daar! Ik zal je dagboek lezen, want ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Veel plezier Ilse

  • 04 September 2006 - 19:38

    Merel:

    lieve Ilse, heel veel plezier in Suriname, geniet ervan en ik ben erg benieuwd naar al je verhalen. Liefs van Merel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Suriname

....

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2007

Aan alle leuke dingen komt een eind....

12 Februari 2007

quiquiba laten zetten!

30 Januari 2007

Fawaka?!

25 Januari 2007

Deel 3 Tijd met mijn papa

23 Januari 2007

Deel 2 Tijd met mijn Papa
Ilse

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 18 Februari 2013

Azië en Oceanië

06 September 2006 - 28 Februari 2007

Suriname

24 Juni 2010 - 30 November -0001

Clipper Stad Amsterdam

Landen bezocht: