Mijn verjaardag!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu Mijn verjaardag!!!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu

Mijn verjaardag!!!!!!

Door: Ilse van Paasschen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 November 2006 | Suriname, Paramaribo

Ik heb echt zo'n leuke verjaardag gehad!
Eerst vorige week woensdag een giga doos met allemaal leuke spullen. En ook wat kleren waar ik naar snakte. Zaterdag overdag een Surinaamse kookworkshop in een super mooi restaurant.
Zaterdagavond was er een goed feest in de stad, Lustig. Heerlijk gedanst en mijn haar was ingevlochten door Evelien, een nieuwe huisgenoot. Ik zag er echt heel erg leuk uit.
Zondag 5 november een dikke kater, best jammer maar ook wel eens lekker om een dagje te nixen. Om een uur of 20 hadden mijn huisgenoten het plan om eventjes lekker het huis uit te gaan en een ijsje te eten omdat we de hele dag niks gedaan hadden. Eigenljk had ik er niet zoveel zin omdat ik me echt vreselijk aan het ergeren was aan een van mijn huisgenoten. Maar deze ging niet mee dus toen dacht ik ach is ook wel een goed plan. Gingen we met de taxi naar een een of ander fitnesscenter. Bleek dat iedereen waar ik hier mee omga daar stond om mij te feleciteren omdat het in nederland al 12 uur was! Zo leuk! En er was een bowlingbaan dus we hebben ook nog aan dico bowling gedaan!
Op maandag belde mijn papa me wakker en toen ik op school aan kwam belde mijn mama. Rick had allemaal balonnen opgehangen en heel veel kinderen hadden bloemen, fruit en tekeningen voor me meegenomen. Ik was echt heel erg jarig. We hebben spelletjes gedaan en ik had lekker ijsjes voor mijn kids.
s'Avonds had ik mijn eerste semi gevorderde dansles en daarna uiteten met een grote groep. Heb ik ook nog een heleboel leuke kadootjes gekregen.
Was dus helemaal goed!

Morgen komt Lambert, de vriend van Nienke, voor vier dagen. Dus die ga ik even allemaal mooie dingen van Paramaribo laten zien. Wel fijn om ook weer eens iemand van thuis te zien.

Vanavond is er groot feest op het onafhankelijkheidsplein. Er gaat een rally van start. Dus daar moeten we even gaan kijken.

Voor de rest gaat alles zijn gangetje hier. Zondag krijgen we weer een nieuwe huisgenoot erbij en dan zit het huis weer vol. Wel een beetje lastig hoor met acht mensen in een huis.

Laterzzzz

oja ik heb ook weer een paar nieuwe foto's op mijn site van mijn klas. Foto's van mijn verjaardag volgen later want die staan op de camera van Elise.
http://www.mijnalbum.nl/Album=YYIZQIGQ&edit=1

  • 11 November 2006 - 07:21

    Merel:

    Leuke klas, meis! En ik ben blij dat de post goed is aangekomen :) Liefs van Merel.

  • 11 November 2006 - 16:32

    Nienke:

    Lieve Ilse

    Lambert is nu opweg naar jou. Ben benieuwd naar alle verhalen van hem en de foto's die hij naturlijk gaat maken. En ben benieuwd wat je van de kadootjes vind. Hoor wel... en vind je het niets moet je het gewoon mee terug geven!

    Veel plezier en veel liefs (K) :)

  • 12 November 2006 - 00:15

    Paul:

    hey lieve ilse

    nog gefelciteerd!!!! wel leuk dat je verjaardag lekker groot is aangepakt en dat de kids allemaal leuke dingen voor je gemaakt hebben. en hoe oud ben je geworden??

    liefs en knuffels uit nederland paultje

  • 14 November 2006 - 08:50

    Henk En Aukje:

    Ha die Ilse:
    Via Nienke heb ik je side aangevraagd.
    Dus hierbij feliciteer ik je nog van harte met je verjaardag.
    Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    En wij vinden het leuk dat we via deze side op de hoogte worden gehouden van het wel en wee in Suriname.
    Veel succes daar en tot horens Groet Henk en Aukje

  • 04 Januari 2007 - 10:29

    Lot:

    Hallo,

    Ik kwam jouw site tegen via google.

    Kan je me aangeven waar je die kookworkshop gaat doen (evt e-mail adres)? Mijn ouders gaan nl over 2 weken voor 1 maand nr Suriname en mijn moeder wil graag zoeits gaan doen!

    Veel plezier nog!

    Lot
    NL
    e-mail: lotvanderwal@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

....

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2007

Aan alle leuke dingen komt een eind....

12 Februari 2007

quiquiba laten zetten!

30 Januari 2007

Fawaka?!

25 Januari 2007

Deel 3 Tijd met mijn papa

23 Januari 2007

Deel 2 Tijd met mijn Papa
Ilse

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 29433

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 18 Februari 2013

Azië en Oceanië

06 September 2006 - 28 Februari 2007

Suriname

24 Juni 2010 - 30 November -0001

Clipper Stad Amsterdam

Landen bezocht: