Deel 2 Tijd met mijn Papa - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu Deel 2 Tijd met mijn Papa - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu

Deel 2 Tijd met mijn Papa

Door: Ilse van Paasschen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

23 Januari 2007 | Suriname, Paramaribo

Een update van mijn vaders belevenissen!

Woensdag 17 januari
Terug uit het inertnetcafe voor de deur thuis. Kwam ik een man tegen op straat waarbij ik mango's (manja) kon kopen, een plastic tas met 9 stuks voor 10 SRD (=3.5 e)ik gaf hem 20 maar hij had geen wisselgeld. Hij zou op de

  • 23 Januari 2007 - 22:15

    HANS&TONNI:

    HOI ILSE EN ROB,

    HET IS EEN BEETJE HECTIES HIER VAN WEGE DE NIEUWE ARK MAAR HET IS GOED OM TE LEZEN DAT JULLI HET BEIDEN GEZELLIG HEBBEN SAMEN.
    HET LAASTE BERICHT IS NIET VOLLEDIG OVER GEKOMEN MAAR DAT ZETTEN JULLI NOG WEL RECHT DENK IK.
    KRIJGEN WIJ NOG EEN BERICHTJE WANNEER ROB OP SCHIPHOL AANKOMT, DAN KAN HANS HEM OPHALEN
    lIEFS EN DE GROETEN

  • 24 Januari 2007 - 11:44

    Aya:

    hoi Ilse en Rob, zoals ook Hans en Tonni schrijven: de mail komt niet geheel door. dat met die manja's is een beruchte wisseltruc. he het ook eens gehad (op een station) goede terugreis Rob! bye aya

  • 24 Januari 2007 - 23:24

    Nienke:

    lieve Ilse en Rob,

    Ik hoorde dat het niet gelukt was om het verhaal te schrijven. Allemaal toestanden met teksten die dubbel waren en opeens weer weg, Jammer...
    Maar ik heb van Lambert natuurlijk alleen maar leuke verhalen gehoord! Ben blij dat Rob maar ook Lambert zich weer prima hebben vermaakt met jou! Tot snel spreeks op skype of anders via je site.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

....

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2007

Aan alle leuke dingen komt een eind....

12 Februari 2007

quiquiba laten zetten!

30 Januari 2007

Fawaka?!

25 Januari 2007

Deel 3 Tijd met mijn papa

23 Januari 2007

Deel 2 Tijd met mijn Papa
Ilse

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 29431

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 18 Februari 2013

Azië en Oceanië

06 September 2006 - 28 Februari 2007

Suriname

24 Juni 2010 - 30 November -0001

Clipper Stad Amsterdam

Landen bezocht: