Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Ilse van Paasschen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

09 Januari 2007 | Suriname, Paramaribo

De vorige link lukte geloof ik niet helemaal dus bij deze.
Een album met de foto's van het feest van DJ jean en Sinterklaas en het andere album met kerst en oud en nieuw.
Veel plezier!

http://www.mijnalbum.nl/Album=LS7WJ33O

http://www.mijnalbum.nl/Album=UKY6GKJP

  • 09 Januari 2007 - 18:10

    Chris:

    Heyy Ilse, ik heb je foto's bekeken en het ziet er allemaal echt super uit! Het lijkt me zo'n mooi avontuur om daar te zijn! Ik zit er ook sterk aan te denken om naar Zuid-Amerika/Suriname te komen. En krijg alleen maar meer zin als ik die foto's zie ;) Heeeel veel plezier nog daar!
    Kus

  • 09 Januari 2007 - 20:42

    Aya:

    lieve Ilse wat een geweldige fotoserie! wat sta je er prachtig op!
    fijn hè dat Rob nu snel ook in Suriname is. heel veel plezier samen. liefs aya

  • 11 Januari 2007 - 23:14

    Joost Jumbo:

    hoi ilse wat waaren je fotos mooi heb ze al een paar keer ge keken vind het echt ge weldig wat je doeit geniet ver met je vader en tot gou joost j

  • 12 Januari 2007 - 10:50

    Saskia:

    heejmet saskia ik hoorde van je pa dat je in suriname was dus ik dnek ik wens je via dit nog goede daggen toe nog heel veel plazier kusjes saskia

    sasi-grazy-goku@hotmail.com

  • 13 Januari 2007 - 21:18

    Pamela:

    Hey Ilse,

    Wat een gave foto's allemaal. Leuk topje heb je daar aan van Coca Cola. Daar gekocht???????? Ik wil er ook zo eentje!!!!
    Maar leuk hoor die foto's dan krijg je een beetje een indruk hoe het daar allemaal is. Ben nog steeds erg jalours als ik zie wat voor lekker weer het daar is. Nou nog ff volhouden daar maar dat zal wel lukken denk. Dikke kus Pamela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

....

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2007

Aan alle leuke dingen komt een eind....

12 Februari 2007

quiquiba laten zetten!

30 Januari 2007

Fawaka?!

25 Januari 2007

Deel 3 Tijd met mijn papa

23 Januari 2007

Deel 2 Tijd met mijn Papa
Ilse

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 29437

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 18 Februari 2013

Azië en Oceanië

06 September 2006 - 28 Februari 2007

Suriname

24 Juni 2010 - 30 November -0001

Clipper Stad Amsterdam

Landen bezocht: