Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ilse van Paasschen - WaarBenJij.nu

Valencia

Door: Ilse van Paasschen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 Juni 2010 | Spanje, Valencia

Met het geluid van de trainingen van Porche die om me heen klinken , zit ik nu in een reddingbootje op het dek een verslag voor jullie te typen.
Mijn vliegreis hierheen verliep erg soepel. Op schiphol was een deel van de crew al naar mij opzoek. Ze wisten dat ik ergens in mijn eentje zat en hebben op die manier de kans gehad om een heleboel meisje te vragen of zij toevallig Ilse was ;)
Fijn om vanaf het vliegveld samen met wat mensen de boot op de te zoeken.
Eerst met de metro daarna met de tram en toen proberen om het zwaar beveiligde terrein op de te komen. Lukte niet zonder een pas, die moest gebracht worden ( a 300 euro)We liggen in de haven tussen allemaal gigantische jachten. Het circuit loopt dus om ons heen. Om de zoveel tijd zijn ze aan het inrijden en dat geeft me een hoop herrie!
De voetbal wedstrijd van donderdag heb ik met een klein clubje in het centrum van Valencia bekeken. Daarna aan boord aan de sangria, er namen een hoop bemanningsleden afscheid.
Gister en vandaag hebben we kleine besloten feestjes aan boord. Veel hapjes en drankjes.
Het is wel raar om woensdag nog zo'n mooi en leuk afscheid gehad te hebben in Amsterdam en nu hier op een prachtig schip te zitten tussen allemaal nieuwe mensen. Heel veel leuke mensen daar ga ik het de komende tijd ook wel gezellig mee krijgen.
Ik ga nu nog even in de zon zitten of een duik nemen in de zee want ik moet over een uur weer aan de slag.
Maandag varen we naar Ibiza!
Dikke kus Ilse

  • 26 Juni 2010 - 14:26

    Lesja:

    leuk om ook een uitgebreider verslag te lezen! ja gek he dat je van de week nog dozen in stond te pakken en nu zo hopa op een boot, zon, zee, bemanning,werk. enjoy sea-lady! dikke kus!

  • 26 Juni 2010 - 15:31

    Stephan:

    Wow leuk hoor!!
    Heel veel plezier
    en wacht benieuwd af wat je nog allemaal mee gaat maken en vertelt
    geniet ze !!!
    En tot snel

  • 26 Juni 2010 - 17:09

    Rob:

    hoi meisie,agenda en med. verkl.bij de rederij afgegeven komt maandag naar je toe,zag het schip via de TV in de haven,
    grt rob

  • 26 Juni 2010 - 20:41

    Liesbeth:

    Fijn dat het gelijk al zo bevalt! Heel veel plezier. Ben benieuwd naar al je avonturen!

    Liefs, Liesbeth

  • 26 Juni 2010 - 21:24

    Astrid:

    Hoi Ilse, nou je ziet ik heb je weer gevonden. Het is alweer enig om je eerste reisverslag te lezen.
    Het klinkt al allemaal erg leuk!
    Houen zo!
    Liefs, Astrid

  • 27 Juni 2010 - 11:28

    Karen:

    Hey Ilse,

    Daar zit je weer op die prachtige boot, bijzonder hoor! Geniet ervan en blijf je volgen via internet natuurlijk!
    XX Karen

  • 27 Juni 2010 - 18:51

    Cathalijne:

    He nichtje!Wat leuk en stoer dat je het ruime sop kiest!!
    Misschien zien we je nog met SAIL amsterdam, we varen dan ook mee dus zullen kijken of we een glimp van je kunnen opvangen...
    Leuk om je reis te volgen!
    Veel plezier en een behouden vaart..

  • 27 Juni 2010 - 19:24

    Suzanne:

    Lieve Ilse
    Heel veel plezier daar in Spanje en waar je verder ook heen reist! We missen je! X Suzanne

  • 27 Juni 2010 - 20:38

    Ilja:

    Leuk om te lezen Ilse; héél vervelend allemaal ;) Wij hebben ook een heel vervelend vrijgezellenfeestje en toernooi in Den Helder gehad!! Kus!!

  • 28 Juni 2010 - 20:34

    Marjo:

    Jeeeeeeeeeeeeeesssss wat klinkt dat allemaal fijn, nu al!! Geniet er van schat, en houd ons op de hoogte!Superleuk om je een beetje te kunnen volgen!
    Liefs

  • 02 Juli 2010 - 11:04

    Dominique:

    Hey Ilse! Was helaas op vakantie toen je vertrok. Hele fijne tijd op de Stad Amsterdam :) Weet nog wel hoe leuk het was dus gaat vast wel lukken! Dikke zoen!

  • 02 Juli 2010 - 19:04

    Rick:

    Ik was er niet van uitgegaan dat het je nu al gelukt zou zijn een berichtje te plaatsen, maar tot mijn verassing heb je de site weer aangepast en een leuk berichtje gepost! Het klikt al leuk! Fijn, daar ben ik blij om :D
    Heerlijk dat je gewoon een duik kan nemen voor het werken... ik zou nu niets anders willen met deze hitte :P

    x

  • 03 Juli 2010 - 20:34

    Saskia:

    Heerlijk even van je te horen, ook al via de sms van Petra tijdens teametentje! Ik heb je gemist, nu al deze paar dagen! Met hele team in klas Suuz -met airco-Oranje zien winnen, oververhit!!! Denk aan ons en ik aan jou, Knuffel

  • 05 Juli 2010 - 08:28

    Rob:

    waar zijn jullie nu
    ben in putte tour de france
    groetjes van allemaal hier
    fleur werkt nu op het strand in noordwijk
    grtn

  • 05 Juli 2010 - 11:17

    ASTRID:

    Ja goeie vraag: Ilse, waar ben jij nu? Lang niks gehoord!
    Heb eindelijk weer eigen computer, dus kijk bijna iedere dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 29472

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 18 Februari 2013

Azië en Oceanië

06 September 2006 - 28 Februari 2007

Suriname

24 Juni 2010 - 30 November -0001

Clipper Stad Amsterdam

Landen bezocht: